چگونه زبان حیوانات را بفهمم؟
حیوانات نیز مانند انسان ها از بدن خود برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.
 
لاک پشت ها می توانند روند پیری را کند کنند
براساس تحقیقات علمی پژوهشگران، بسیاری از گونه‌های لاک پشت‌ها راهی برای کند کردن یا حتی توقف کامل روند پیری پیدا کرده اند.
 
اصیلا شمس٬ دختری که در هرات از پول فروش نقاشی های خود به حیوانات خیابانی غذا تهیه میکند
یک دختر در ولایت هرات با فروش تابلوهای نقاشی اش به حیوانات خیابانی غذا می دهد. او بیش از دو سال می شود که از مکتب فارغ شده؛ اما به علت محدودیت های حکومت طالبان، نتوانسته که در امتحان کنکور شرکت کند. اصیلا شمس دو سال می شود که پس از محروم شدن از تحصیل، به نقاشی روی آورده است.
 
پرورش لاک پشت
شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تکثیر این خزنده چه فایده ای دارد ؟! باید بگوییم که لاک پشت ها برای مصارف درمانی ، زینتی و یا برای مصارف خوراک استفاده می‌شوند. موارد گفته شده همگی دلایلی برای نگهدرای از این جاندار بوده و افراد زیادی به دنبال پرورش لاک پشت هستند. در کشور ما لاکپشت ها بیشتر برای مصارف زینتی نگهداری و تکثیر می‌شوند. لاک پشت های زینتی با توجه به نژاد و اندازه ای که دارند، هر کدام در مبالغ گوناگونی به فروش می‌رسند.
 
نکات بهداشتی برای مراقبت از لاک پشت خانگی
مراقبت خوب و پیوسته از لاک پشت خانگی او را سالم و سرحال نگه می دارد. اصولاً بیماری ها و مشکلات مربوط به سلامت لاک پشت ها زمانی اتفاق می افتد که سرپرست آنها غذای خوب و سالم در اختیارشان نگذارد و یا تراریوم و فضایی که لاک پشت در آن نگهداری می شود را به خوبی و مرتباً تمیز نکند یا دمای مناسب با هر گونۀ لاک پشت را تعبیه نکند. در لاک پشت های خانگی معمولاً کمبود ویتامین آ و کلسیم شایع است. به علاوه،
 
غذای مناسب لاک پشت خانگی
لاک پشت خانگی به اندازۀ سگ و گربه نیاز به مراقبت و رسیدگی ندارد اما آنها نیازهای مخصوص به خود دارند مثل مخزن آب مناسب با سایزشان، نور UVB، و مسلماً غذای مناسب خودشان. غذای مناسب لاک پشت بسته به سایز و اندازۀ آنها، گونه و نوع لاک پشت، سن، و زیستگاه آنها متفاوت است. در مجموع لاک پشت ها
 
بهترین روش نگهداری و مراقبت از لاک پشت خانگی
اگر به فکر مراقبت از لاک پشت در خانه هستید باید بدانید که نباید غذای مانده به او بدهید زیرا باعث بروز بیماری خطرناکی در لاک پشت خواهد شد.
 
دستگاهی مبتکرانه برای ماساژ لاک پشت
دستگاهی مبتکرانه برای ماساژ لاک پشت که گویا خوشش اومده است
 
دامپزشکان همان روز تصمیم گرفتند
همان روزی که تصمیم میگیرد دامپزشک شود عشق به حیوانات و دلسوزی برای سلامت آنها را هر روز در خود می پرورانید گویی از زمان حضور خود در این دنیا بنای روح و روانش به گونه‌ای پرورش یافته که دوستدار حیوانات باشد.
 
متقاعد کردن والدین برای داشتن حیوان خانگی
شما همیشه دوست داشته اید که حیوان خانگی داشته باشید اما والدین شما مخالفت می کنند. شاید گاهی اوقات بتوانید از این مسأله بگذرید اما بعضی اوقات واقعاً می خواهید که یک دوست بامزه داشته باشید. خب در اینجا به چند نکته اشاره می کنیم که شاید برای شما مفید باشد.
 
منتخب برترین اسامی حیوانات خانگی
در حال حاضر با نظرسنجی های مختلفی که در یکی از سایت ها معتبر این موضوع صورت گرفته است اسامی فوق برای حیوانات خانگی در دو جنس ماده و نر اعلام شده.
 
غذای لاک‌پشت دوزیست چیست؟
لاک پشت‌ها حیواناتی بی‌آزار، آرام و زیبا هستند، مزاحمتی برای بقیه نداشته و می‌توان آن‌ها را بسته به نوع لاک پشت، در گوشه‌ای از باغچه، بالکن و ... نگهداری کرد.
 
Copyright © 2016 - 2024 ITPet.net