تمساح ماده‌ای که بدون وجود تمساح نر، باردار شده است
اخیرا دانشمندان برای اولین بار در باغ‌وحش کاستاریکا، دریافتند تمساح ماده‌ای بدون داشتن کوچکترین تماس با تمساح نر، باردار شده است.
 
بزرگ ترین تمساح جهان 120 ساله شد
یک تمساح به نام «کاسیوس» که به عنوان بزرگ ترین تمساح در جهان شناخته می‌شود، تولد ۱۲۰ سالگی‌اش را جشن گرفت.
 
اصیلا شمس٬ دختری که در هرات از پول فروش نقاشی های خود به حیوانات خیابانی غذا تهیه میکند
یک دختر در ولایت هرات با فروش تابلوهای نقاشی اش به حیوانات خیابانی غذا می دهد. او بیش از دو سال می شود که از مکتب فارغ شده؛ اما به علت محدودیت های حکومت طالبان، نتوانسته که در امتحان کنکور شرکت کند. اصیلا شمس دو سال می شود که پس از محروم شدن از تحصیل، به نقاشی روی آورده است.
 
تصاویری ترسناک از مار پیتون 3 متری در حمام!
یک مرد استرالیایی در سرویس بهداشتی خانه خود با یک مار پیتون ۳ متری روبرو شد.
 
عجیب‌ترین تمساح جهان
با اینکه سال‌ها است دانشمندان از وجود کروکودیل‌های نارنجی باخبر شده‌اند اما اطلاعات چندان زیادی درباره آن‌ها وجود ندارد. جالب‌تر اینکه تا دو سال پس از کشف شدنشان، کسی نفهمید که آن‌ها نارنجی هستند!
 
یک زن نخستین پرورش دهنده کروکودیل در ایران است
فکرش را بکنید؛ یک تمساح ۲ متری در وان حمام خانه، چقدر باکلاس است و مطابق آخرین ورژن مد دنیا. زینب حسینی، یکی از همان‌هایی است که کروکودیل‌ها از سروکولش بالا می‌روند؛ البته نه برای باکلاس شدن، او اولین کسی است که در ایران، کار پرورش کروکودیل انجام می‌دهد. فکرش را بکنید؛ زنی با مزرعه پرورش کروکودیل؛ چقدر بااحساس!
 
تخم گذاری مار پیتون در پارک چمران کرج
مسئول روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به تخم گذاری مار پیتون در بوستان شهید چمران کرج اظهار کرد: این دومین ماری است که امسال در این مجموعه تخم گذاری کرده است.
 
این مار کوچک خطرناک قاتل بسیاری از انسان هاست
افعی کوچک هندی ماری پرخاشگر است و به دلیل ماهیت پنهان‌کارش اغلب به شکلی ناخواسته با انسان‌ روبه‌رو شده و در حمله درنگ نمی‌کند.
 
چرت زدن یک مار در کشوی میز مدیر
مار خواب‌آلود، در کشوی میز مدیر کافه‌ای در استرالیا پناه گرفت.
 
بررسی گونه لاک پشت در خطر انقراض
ندا رنجبر با مدرک دکتری تخصصی در رشته مهندسی منابع طبیعی - محیط زیست - زیستگاه‌ها و تنوع زیستی از دانشگاه صنعتی اصفهان رساله دکتری خود را با موضوع تمایز ژنتیکی، ریختی و انتخاب زیستگاه زیرگونه‌های اندمیک لاک پشت مهمیزدار در مناطق مرکزی ایران ارائه کرده است که این طرح مورد حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز قرار گرفت.
 
بلعیدن کامل انسان برای این مارها کار سختی نیست!
از تیتانوبوا، یک مار ماقبل تاریخ به اندازه تیرانوسوروس رکس، تا مارهای پیتون و بوآهای امروزی که می توانند انسان را به طور کامل ببلعند، اینها بزرگترین، سنگین ترین و طولانی ترین مارهایی هستند که تا به حال روی زمین زندگی کرده‌اند.
 
تمساح رنگ پریده کشف شد!
تمساح ها برای اولین بار در دوره ائوسن، حدود ۵۶ میلیون سال پیش، ظاهر شدند؛ آنها خزندگانی هستند که از نظر علمی به عنوان کروکودیل طبقه بندی می شوند.
 
بازگشت کمیاب‌ترین تمساح دنیا به حیات‌وحش
تمساح های سیامی تقریباً تا لب تیغ انقراض شکار شدند. اکنون، تلاش‌ها برای بازپروری مجدد این گونه ممکن است موفق‌ترین داستان حفاظتی کامبوج باشد.
 
تاثیر سم مار کبرای ایرانی بر سلول‌های سرطان ریه
اگرچه روش‌های درمانی متعددی مانند جراحی، پرتودرمانی، شیمی‌درمانی، ایمنی‌درمانی و... برای درمان سرطان وجود دارد؛ ولی به دلیل عوارض جانبی شدید این درمان‌ها و مقاومت دارویی، پژوهشگران به دنبال یافتن درمان‌ها و توسعه داروهای ضد سرطانی جدید هستند.
 
متقاعد کردن والدین برای داشتن حیوان خانگی
شما همیشه دوست داشته اید که حیوان خانگی داشته باشید اما والدین شما مخالفت می کنند. شاید گاهی اوقات بتوانید از این مسأله بگذرید اما بعضی اوقات واقعاً می خواهید که یک دوست بامزه داشته باشید. خب در اینجا به چند نکته اشاره می کنیم که شاید برای شما مفید باشد.
 
فیلم-چطور جوجه تیغی‌مان را حمام کنیم
جوجه تیغی‌ها پستانداران کوچکی هستند که در سال‌های اخیر نگهداری از آنها به عنوان حیوان خانگی رواج پیدا کرده است.
 
قدم‌زدن نقاش معروف با عجیب‌ترین حیوان خانگی!
ستارگان و افراد مشهور دنیا در کنار شهرت ممکن است تنها هم باشند به همین خاطر تعدادی از آنها به حیوانات خانگی عجیبی تعلق خاطر دارند عکس زیر سالوادور دالی نقاش معروف را نشان می دهد که در حال قدم زدن با حیوان خانگی عجیبش است. عکس بالا مربوط به سالوادور دالی نقاش معروف می باشد که حیوان خانگی اش، یک مورچه خوار، را به پیاده روی برده است این عکس متعلق به سال 1969 است.
 
فهرست داروهای انسانی مضر برای حیوانات خانگی
مرکز اورژانس مسمومیت های دامپزشکی آمریکای شمالی فهرست مهمترین داروهای انسانی مضر برای حیوانات خانگی را که سبب بیشترین تماس با این مرکز شده است به شرح زیر است :
 
منتخب برترین اسامی حیوانات خانگی
در حال حاضر با نظرسنجی های مختلفی که در یکی از سایت ها معتبر این موضوع صورت گرفته است اسامی فوق برای حیوانات خانگی در دو جنس ماده و نر اعلام شده.
 
تصویری شگفت انگیز از چشم مار پایتون
حیوانات دارای چشم‌های منحصر به‌ فردو بسیار پیچیده هستند.در تصویر زیر چشم شگفت انگیز یک مار پیتون را مشاهده می نمایید.
 
بچه راکون گیر افتاده
یک بچه راکون در ماساچوست آمریکا که سرش را از دریچه فاضلاب بیرون آورده بود، درون دریچه گیر کرده است.
 
ورود حیوانات به زمین بازی
حیوانات و پرندگان در سراسر جهان گاهی به عنوان میهمانان ناخوانده وارد زمین بازی ها شده و برای دقایقی بازی را متوقف می کنند.
 
در سوگ حیوان خانگی چگونه بر غم خود فائق آئیم
مرگ حیوان خانگی می تواند به اندازۀ از دست دادن یک دوست یا یکی از اعضای خانواده دردناک و غم بار باشد بنابراین غلبه بر این احساس نیاز به بروز غم و اندوه فراوان دارد. به منظور کمک به افرادی که به تازگی دوست پشمالوی عزیز خود را از دست داده اند کارشناسان چند رهنمود و توصیه ارائه می دهند که با هم آنها را مطالعه می کنیم.
 
Copyright © 2016 - 2024 ITPet.net