چگونه زبان حیوانات را بفهمم؟
حیوانات نیز مانند انسان ها از بدن خود برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.
 
گروه خونی سگ ها و گربه ها
آیا شما از نوع گروه خونی حیوان خانگی تان اطلاع دارید؟ باید بدانید که دانستن گروه خونی سگ یا گربه تان می تواند نقش بسیار مهمی در سلامت و حیات او داشته باشد. ممکن است حیوان شما در موقعیتی قرار بگیرد که احتیاج به تزریق خون داشته باشد. خوشبختانه در علم دامپزشکی روش هایی برای شناسایی گروه خونی حیوان وجود دارد.
 
اصیلا شمس٬ دختری که در هرات از پول فروش نقاشی های خود به حیوانات خیابانی غذا تهیه میکند
یک دختر در ولایت هرات با فروش تابلوهای نقاشی اش به حیوانات خیابانی غذا می دهد. او بیش از دو سال می شود که از مکتب فارغ شده؛ اما به علت محدودیت های حکومت طالبان، نتوانسته که در امتحان کنکور شرکت کند. اصیلا شمس دو سال می شود که پس از محروم شدن از تحصیل، به نقاشی روی آورده است.
 
افسانۀ نعل اسب
شاید با خود فکر کنید که نعل اسب تنها یک فلز معمولی است اما از قدیم نعل اسب به نماد خوش شانسی شهره بوده حتی اگر امروز دیگر اعتقادی به آن نباشد.
 
متقاعد کردن والدین برای داشتن حیوان خانگی
شما همیشه دوست داشته اید که حیوان خانگی داشته باشید اما والدین شما مخالفت می کنند. شاید گاهی اوقات بتوانید از این مسأله بگذرید اما بعضی اوقات واقعاً می خواهید که یک دوست بامزه داشته باشید. خب در اینجا به چند نکته اشاره می کنیم که شاید برای شما مفید باشد.
 
منتخب برترین اسامی حیوانات خانگی
در حال حاضر با نظرسنجی های مختلفی که در یکی از سایت ها معتبر این موضوع صورت گرفته است اسامی فوق برای حیوانات خانگی در دو جنس ماده و نر اعلام شده.
 
Copyright © 2016 - 2024 ITPet.net